Van pritstift tot potlood.. - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Sabine - WaarBenJij.nu Van pritstift tot potlood.. - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Sabine - WaarBenJij.nu

Van pritstift tot potlood..

Blijf op de hoogte en volg Sabine

15 Mei 2013 | Costa Rica, Fortuna

Aangedaan zijn we.. Anaal gezien dan..
Pieter begon, Sander, Jetty en ik volgden en Nick begint..Sander en Jetty zitten in de waterfase en ik verkeer nog in de potlodenfase. Dapper eet ik mini bananen, drink lauwe platte cola en Cora stopt me flesjes macrobiotische rommel toe.
Poepen vind ik niet erg.. Vegen.. Dat doet me de das om.. Met crêpe papier levert sterretje lief een oneerlijke strijd. Bij gebrek aan vaseline moet ik steeds de neiging onderdrukken om op mijn labello te gaan zitten..
Pas later ontdek ik dat de meeste van de groep vandaag zijn aangedaan.. In ieder geval iedereen die gister pizza heeft gegeten.. Maar dan zijn er ook weer twee pizza-survivors.. De herkomst lijkt dus onduidelijk..

Vandaag weer verplaatsen.. Op het gemak.. Aantal x stoppen onderweg voor sight seeing en toiletbezoek. Gegeten bij een Duitse bakker. Lekker volkorenbroodje met fatsoenlijke kaas. Dat doet een mens dan toch goed. Verwend zijn we met overjarige brokkelkaas en zuurdesembrood..

Ik vind het verplaatsen enerzijds zonde van de tijd en veelvuldig, maar aan de ander kant geniet ik er wel van. Zo'n beetje kalmerend schommelen, muziekje aan, boek lezen of turend naar het landschap dat steeds veranderd maar in de basis dezelfde eenvoud behoudt.. Groen..! Soms bergen, soms een vulkaan en soms een meer.. Soms zon en soms regen..
Dat terwijl ik even 'alleen' ben. Even niet kletsen en geen (anale) grappen maken (die nu zo gemakkelijk zijn dat ik er niet eens trots op ben)
Gewoon even niks... Met niemand

Ons nieuwe huis is weer op sjiek. Het heeft een bad met bubbels. Die wordt van mij vanavond. Spa sab.. Bubbelen, plukken, weken, douchen en smeren.. Mijn verbrande schouders van de tocht van gisteren krijgen extra aandacht. Koelen en smeren.. In de hoop dat mijn huid mij deze verbranding vergeeft en misschien vergeet. Ik deed het niet expres en mijn intenties met gesmeer met factor 30 waren goed, maar niet afdoende... Zucht

Morgen gaan we op de boot. Op zoek naar kaaimannen, apen en vogels..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Fortuna

Sabine

Actief sinds 15 April 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 11985

Voorgaande reizen:

09 Februari 2020 - 28 Februari 2020

We dansen de tango

14 Februari 2017 - 05 Maart 2017

Brasiiiiil... la la la la la lalala

15 April 2016 - 10 Mei 2016

Sushi & Surfing

06 Mei 2015 - 27 Mei 2015

Usa Hoezee

16 Mei 2014 - 28 Mei 2014

Arie op Safari

05 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Alleen met een groep

Landen bezocht: