mealprepping en anderzins - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Sabine - WaarBenJij.nu mealprepping en anderzins - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Sabine - WaarBenJij.nu

mealprepping en anderzins

Blijf op de hoogte en volg Sabine

05 Mei 2015 | Nederland, Zwijndrecht

Hatsikidee... tijd voor een nieuw dagboek. Wie zit daar niet op te wachten zou je zeggen...
Een aantal in ieder geval. De laatste 2 dagen werd mij ineens 3x gevraagd of ik nog iets bij ging houden..
Aangezien de roadtrip 2.0 nogal wat verplaatsingen met zich mee gaat brengen zou je zeggen dat daar tijd voor is. Maar ja.. dat dacht Arie op Safari ook en daar had ik geen seconde tijd.
We zullen zien.

Over de voorbereidingen hoef ik denk ik niet zoveel meer te zeggen. Ik werk lijstjes af.
Lijstjes waar op de een of andere manier steeds meer technologische snufjes op komen te staan, en weinig van weggestreept wordt. Ja, m'n bril, lenzen en lenzenvloeistof. That's it.. Nou moet ik eerlijk bekennen dat mij dat dan wel weer euforisch stemt.

Verder heb ik overaf stekkers voor nodig. Een gemiddelde mediamarkt zou en weke knieën van plezier van krijgen (over knieën wel eens het compliment gekregen dat je mooie hebt...? ik dus wel... recent.. in Spanje.. Laten we in godsnaam hopen dat ook deze vakantie weer nieuwe ontmoetingen met zich mee brengt)tablets, ereaders, telefoons, soundlinks, het kan niet op. Voor alles natuurlijk opladers, snoeren en werelstekkers en de dames zijn er klaar voor...

Uiteraard vormen mijn devices een weergaloze Samsung eenheid (ja kompaan.. ik hoor je zuchten ) die mij met een luttele 112gb gaan bijstaan. Je zou zeggen dat er niet veel mis kan gaan. 
Daarbij hebben we het natuurlijk over het land van de onbegrensde mogelijkheden.. Ik laat ook mijn 1e hulp ehbo kit thuis. Met een beetje mazzel krijgen we daar een goedje toegediend waar je een paard mee plat krijgt. Alleen indien strikt noodzakelijk uiteraard.. 
Ik heb nu zelfs maar 5 roze hartjes/ruitjes pleisters bij me.

Nu ben ik wel van plan om heel erg Doutzen Kroes te reizen.. ben nog snel even langs de action geweest (ok, dat is vermoedelijk niet heel erg Doutzen, maar dat ziet niemand morgen) om een paar weggooi bakjes te scoren. 
Als ik geen Doutzen was zou ik ze netjes bewaren, omdat het eigenlijk tupperware bakjes zijn.. zonder de tupperware, maar evengoed hoogwaardig Polyethyleen..
Ik neem lekker een bakje appel/Hüttenkäse mee. Om mijn arme lijf nog even een beetje te voeden. Net als mijn bescheiden speltboterhammen met avocado en een gekookt eitje.. nog een petflesje hulksap voor onderweg en dan heb ik weer de hoop dat ik niet binnen een seconde nadat ik mijn poezelige derrière in het vliegtuig heb gezet aan alle kanten opgeblazen ben en sterf van de psychische reishonger. 

Nog een half uur... dan check ik vast in... Hoezee

  • 05 Mei 2015 - 10:03

    Alexandria:

    Have fun!

  • 05 Mei 2015 - 11:51

    Nerd:

    Tja die significante vermindering op je bagage wegens de lenzenvloeistof moet gevierd worden! Hoera voor meer zicht en meer bagageruimte! Veel plezier Puuuze! X

  • 06 Mei 2015 - 21:35

    Kees:

    Ik zie het plaatje toch al voor mij. Telefoon in je hand ,je tablet aan een koordje op je buik, je oordopjes in en ik durf te wedden dat je lenzen ook zijn voorzien van een nachtkijker. Hahaha. Have fun.

  • 06 Mei 2015 - 21:43

    Yvonne:

    Nou zus lig nu al in een deuk....jij daar... ik op de bank met een kleedje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Sabine

Actief sinds 15 April 2013
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 11982

Voorgaande reizen:

09 Februari 2020 - 28 Februari 2020

We dansen de tango

14 Februari 2017 - 05 Maart 2017

Brasiiiiil... la la la la la lalala

15 April 2016 - 10 Mei 2016

Sushi & Surfing

06 Mei 2015 - 27 Mei 2015

Usa Hoezee

16 Mei 2014 - 28 Mei 2014

Arie op Safari

05 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Alleen met een groep

Landen bezocht: