catching up... and speeding - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Sabine - WaarBenJij.nu catching up... and speeding - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Sabine - WaarBenJij.nu

catching up... and speeding

Blijf op de hoogte en volg Sabine

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Torrey

Ik ben dus geen miljonair geworden in vegas... sterker nog.. ik heb niets gewonnen. Ik vind vegas wel echt een leuke stad. Knotsgek, maar wel leuk. Stikdruk, maar wel leuk..
Maar het is tijd voor natuur. Zion is de volgende op onze lijst..
Hoewel ik het ook wel jammer vind dat we precies nu weg gaan uit Vegas. Precies nu Nelly vanavond in vegas is.. ik denk dat ie mij ook leuk vindt en me volgt.. Oh en armin en afrojack zijn er ook. Als miniland doen we leuk mee in vegas hoor. Tiësto, Martin Garrix.. We zien ze allemaal voorbij komen op de afiches. En laten we in godsnaam Hans Klok niet vergeten. Die rockte Vegas ook jaren.
Je doet Jetty geen plezier met een rooftop nightclub feestje, maar dat had mij nog wel leuk geleken. Had ik dan wel vreselijk de verkeerde kleren voor in m'n koffer zitten. Bijna iedereen loopt hier in jurkjes en op killerheels de strip op en af te paraderen. Dan had ik maar even moeten shoppen. Hoewel.. dat hebben we al braaf in vegas gedaan, maar de aanwinsten zijn minimaal...heel minimaal.
Bij het verlaten van vegas moeten we nog wel onze koelboxen vullen met lunchgear. De winkel van m'n dromen lopen we binnen. Alles healthy. Ik vind zelfs speltcrackers en een mason ball jar. Een die ik heb, maar voor onderweg i

• 17 Mei 2015 - 16:29

Danielle:

Hahaha ei! Heerlijk geschreven weer, geniet van je verhalen! Drive save!