catching up... and speeding - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Sabine - WaarBenJij.nu catching up... and speeding - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Sabine - WaarBenJij.nu

catching up... and speeding

Blijf op de hoogte en volg Sabine

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Torrey

Ik ben dus geen miljonair geworden in vegas... sterker nog.. ik heb niets gewonnen. Ik vind vegas wel echt een leuke stad. Knotsgek, maar wel leuk. Stikdruk, maar wel leuk..
Maar het is tijd voor natuur. Zion is de volgende op onze lijst..
Hoewel ik het ook wel jammer vind dat we precies nu weg gaan uit Vegas. Precies nu Nelly vanavond in vegas is.. ik denk dat ie mij ook leuk vindt en me volgt.. Oh en armin en afrojack zijn er ook. Als miniland doen we leuk mee in vegas hoor. Tiësto, Martin Garrix.. We zien ze allemaal voorbij komen op de afiches. En laten we in godsnaam Hans Klok niet vergeten. Die rockte Vegas ook jaren.
Je doet Jetty geen plezier met een rooftop nightclub feestje, maar dat had mij nog wel leuk geleken. Had ik dan wel vreselijk de verkeerde kleren voor in m'n koffer zitten. Bijna iedereen loopt hier in jurkjes en op killerheels de strip op en af te paraderen. Dan had ik maar even moeten shoppen. Hoewel.. dat hebben we al braaf in vegas gedaan, maar de aanwinsten zijn minimaal...heel minimaal.
Bij het verlaten van vegas moeten we nog wel onze koelboxen vullen met lunchgear. De winkel van m'n dromen lopen we binnen. Alles healthy. Ik vind zelfs speltcrackers en een mason ball jar. Een die ik heb, maar voor onderweg i

  • 17 Mei 2015 - 16:29

    Danielle:

    Hahaha ei! Heerlijk geschreven weer, geniet van je verhalen! Drive save!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Torrey

Sabine

Actief sinds 15 April 2013
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 11880

Voorgaande reizen:

09 Februari 2020 - 28 Februari 2020

We dansen de tango

14 Februari 2017 - 05 Maart 2017

Brasiiiiil... la la la la la lalala

15 April 2016 - 10 Mei 2016

Sushi & Surfing

06 Mei 2015 - 27 Mei 2015

Usa Hoezee

16 Mei 2014 - 28 Mei 2014

Arie op Safari

05 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Alleen met een groep

Landen bezocht: