Arie op Safari - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Sabine - WaarBenJij.nu Arie op Safari - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Sabine - WaarBenJij.nu

Arie op Safari

Blijf op de hoogte en volg Sabine

12 Mei 2014 | Nederland, Zwijndrecht

Hopla... Wederom een blog (wederom op verzoek). Nieuw jaar, nieuwe reis...
Nu gelukkig wel met iemand die ik leuk vind. Nerd houdt me gezelschap... en ik haar.

Achteraf is gebleken dat een blog bijhouden ook nog eens bijzonder nuttig blijkt te zijn. Zijn er twee meisjes verdwenen in Boquette.. dan zoek je gewoon even terug en dan lees je terug dat je daar ook geweest bent. Dat je daar een oud stuk paard hebt gegeten... vermoedelijk..

Eigenlijk blijkt dat er na een jaar nog maar verdomd weinig is veranderd. Ik maak nog steeds lijstjes, zoek nog steeds naar bijpassende horloges, ook van Afrikanen worden er benen gebroken bij 'liefde', de toren gaat weer mee, het blijft wikken en wegen tussen kleuren en kleren, ik sleep dagelijks iets nieuws mijn huis in.
Het enige dat er anders is is dat ik in een sportfase zit... en dat ik zoek of er voorzieningen zijn in de accommodaties. Heb immers lichtgewicht ren-schoenen en mijn sportkledingassortiment is dusdanig uitgebreid dat ik denk dat ik wel wat in kan pakken. Die ren-schoenen kunnen tegenwoordig ook in vrije tijd. Verder vraag ik me af of ik een setje superfoods mee moet nemen... Misschien alleen chia zaad.. en havermout. Iets met glychemisdcjgewb waarde...
Verheug me wel op dat Afrikaanse fruit.. (echt het fruit, niet de negers. Ik sta immers nog steeds achter mijn manlozeperiode-besluit)

Ergens maakt het eten me ongerust. Ik heb geen zin in weer een week of 3 schijterij.. rondrennen met sudocreme en babydoekjes. Daar was dus achteraf echt NIETS leuks aan. Ik ben poeptechnisch zo vreselijk in balans.. Zou eeuwig zonde zijn.
Wel dus weer een voorraadje loperamide aangeschaft. Schijnt dat die Malarone tabletten je ook geen goed doen. Moet je ook nog eens innemen met 'vetrijk voedsel' of zuiveldrank. Sinds ik heb gehoord dat het niet voor niets is dat beesten alleen tijdens hun baby-periode melk drinken, drink ik eigenlijk geen melk meer.. ja amandelmelk.. zucht

Nog iets wat me compleet nerveus maakt... na Tanzania (ik weet het, ik moet nog WEGgaan) moet ik aantreden in een rode outfit bij de toppers.. Wanneer moet ik dat in godsnaam doen... Ik heb niets roods.. en de winkels waar ik vluchtig heb gekeken ook niet. Alleen roze.. Waar ik dan ook wel weer dolgelukkig van word.

Ik ga nog maar een poosje strijken, devices opladen, ruimte op verschillende schijven maken, lijstjes afwerken, wassen draaien, met een kettlebell zwaaien (omdat het rijmt) , muziek en boeken downloaden (sorry.. maar ik betaal er wel voor..), aanbiedingen van seebuyflie doorspitten, in de klm movies en more app mijn filmmarathon bij elkaar zoeken en werken.. Zucht.. ben blij als het vakantie is..:-)

En ja, ik zal voorzichtig zijn. Ja, we komen terug. Nee, ik ben niet bang voor boze zwarte mannen. Ja, ik weet dat er op 13 april een bom is ontploft in Arusha en dat we van rijksoverheid.nl extra waakzaamheid moeten betrachten in Tanzania en op Zanibar. Ja, ik weet dat ze toeristen ontvoeren... maar das maar kortdurend.. Ik denk zo'n beetje tot je rekening leeg is :-)
Ik neem m'n multitool mee.. en m'n magnesiumsticks. en een grote muil (voor als het echt nodig is) Ik weet dat je van rubber verbanden dikke zwarte rook krijgt (zucht.. als het echt, echt moet offer ik dus een havaiana op) en urine is eigenlijk heel schoon..
Ik denk dat het wel goed komt met ons....

Hoezee





  • 12 Mei 2014 - 18:23

    Ron Van Heijningen:

    Hallo meisje,

    Goed idee deze weblog, hoe kom je er zo bij....?
    Op (safari) vakantie is gewoon is gewoon top, dus al dat getob is niet nodig.
    Jullie hebben de zaken goed geregeld, dus gewoon effe inpakken volgens het (oude) lijstje en gaan!
    En gewoon eten wat de pot schaft, uiteraard met verstand en mate, en zeker genieten van het verse fruit
    En wij genieten mee via de weblog met foto's; da's toch ook leuk.

    Fijne vakantie, veel zien, veel genieten!!

    Smaps

  • 12 Mei 2014 - 23:27

    Nerd:

    Vrouw wat een zorgen weer, helemaal nergens voor nodig. De bom is al ontploft in Arusha en desnoods in geval van een beetje paniek kruipen we zelf achter het stuur van onze privé 4wd. Die slippers komen heus in paren weer terug. En wij ook. Het wordt een trip om nooit te vergeten. Hoezee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Sabine

Actief sinds 15 April 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 11889

Voorgaande reizen:

09 Februari 2020 - 28 Februari 2020

We dansen de tango

14 Februari 2017 - 05 Maart 2017

Brasiiiiil... la la la la la lalala

15 April 2016 - 10 Mei 2016

Sushi & Surfing

06 Mei 2015 - 27 Mei 2015

Usa Hoezee

16 Mei 2014 - 28 Mei 2014

Arie op Safari

05 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Alleen met een groep

Landen bezocht: